سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

عنکبوت (خودم)

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

  • farjad janati

نظرات  (۷)

  • حمید اسماعیل زاده
  • قشنگه، ولی مشکلی داره که می‌دونم ناگزیری ازش، فوکوس!
    سلام من دفعه ی دوم هستش که به وبتون میام مطالبتون خیلی خوبه
    خوبه ولی کیفیتش پایینه٫ کادرت رو هم خوب نبستی ....
  • محسن هاشم آبادی
  • الان خودت عنکبوتی؟
    چرا به خودت حرف بد می زنی؟
    پس منم رتیلم!
  • سیدجلیل عربشاهی
  • اصلانم ناگزیر نیست،یعنی چه عکاسی که کلاس رفته،بلده، ناگزیر باشه؟
    راستی یعنی چه عنوانت «خودم»
    منظور از خودم یعنی عکس اثر خودمه

    چه خوبه که روزات اینقدر طولانیه

    پاسخ:
    ینی چی ؟؟؟؟
    من که نفهمیدم.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی