سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

نتیجه

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

اقا من توی این چند وقت به یک نتیجه ای رسیدم اونم اینکه وقتی چند وقت وبلاگتو به روز نمیکنی اون مطلب اخریه بازدیدش میترکه باور نمیکنی امار مطلب عنکبوت رو نگاه کنید

  • farjad janati

نظرات  (۳)

  • حمید اسماعیل زاده
  • خواهشا از این نتیجه‌ها نگیر.
    زودتر به روز کن دیگه
    پاسخ:
    چشم شما هر موقع تونستی اشپزی کنی منم سعی میکنم از این نتیجه گیریا نکنم
    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir

    پاسخ:
    ممنون حتما

    اون بالا نوشتی"روزانه یکی از..."

    میگم چه قدر خوبه که این قدر طول میکشه تا یک روزت تموم بشه و به روز بشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی