سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

شاعرانه 2

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

  • farjad janati

نظرات  (۲)

  • محمد خواننده(شاگرد آق قاسم)
  • به به   خیلی قشنگ بود...... حال کردم...شعر روح آدم رو زنده میکنه(حرفی بود از استاد محمد زرقی)
  • سیدجلیل عربشاهی
  • فرجاد...
    فرجاد! آرزو به دلم موند بابا یه مطلب از خودت بذار تا جای نظر دادن و انتقاد داشته باشه
    دیگه دارم ... میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی