سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

?????

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ب.ظ

آقا یه سوال داشتم کی میدونه 20فروردین چه روزی؟؟؟

  • farjad janati

نظرات  (۶)

  • هادی سیاوش کیا
  • جمعه‎س؟

    آها؛ روز 20 فروردین، روز 24 خرداده.
    پاسخ:
    هادی ...........هادی
    دیگه ازتو انتظار دارم بگی
  • پارازیت .
  • اگه جایزه میدن من بگم
    پاسخ:
    بگو اره یه جایزه میدن.......
  • پارازیت .
  • حالا جایزش چی هس؟
    ارزش داره بگم
  • سیدجلیل عربشاهی
  • 1.روز ملی فناوری هسته ای
    2. روز هنر انقلاب اسلامی
    3.شهادت سید مرتضی آوینی
    بسّه یا بگم؟
    یالّا من جایزه میخوام:):)
    پاسخ:
    جلیل .جلیل 
    اروم باش 
    اروم باش
    جوابت اشتباهه
  • سیدجلیل عربشاهی
  • دروغه من از رو تقویم دیدم
    پاسخ:
    نه رفیق 
    از هر تقویمی نگاه کنی اشتباهه
  • سیدجلیل عربشاهی
  • من با تو حسابی کار دارم... حالا میای کانون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی