سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

سیاه وسفید

اینجا دریچه ای است برای تمام ناگفته های من. تمام سخنانم در اینجا خلاصه میشه....

چرا وبلاگ نویس شدم....

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

جایی میخواستم برای ارائه خودم ومطالب خودم ،جایی را می خواستم که تابلویی باشد برای نشان دادن افکارم به دیگران .تقریبا دفتر دست نوشته هایم پر شده ،بودو گوشی برای شنیدن میخواستم، وچشمی برای خواندن که هیچکدام در دسترس نبودند....ولی پس از مدتی با فضای مجازی اشنا شدم و جایی به نام وبلاگ با خودم گفتم چه فرصت خوبی برای ارئه خودم و مطالبم یافت کردم ویک وبلاگ برای خودم ساختم.....ولی جالب اینجاست از روزی که وبلاگم را افتتاح کردم مطلبی برای ارئه در آن ندارم ونداشتم .....نمیدانم چرا؟

این بود انشای این هفته...

در ضمن موجی خودتی...   

  • farjad janati

نظرات  (۱)

  • حمید اسماعیل زاده
  • گوشی برای شنیدن رو خوب اومدی.
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی